Matrix met alle sessies

Sessies in lokaal gaan over
AI AI in onderwijs
APP Apple- of tablettoepassingen
BL ICT-beleid - ICT-professionalisering
BW BookWidgets
CA Canvas
CS Cyber security - Mediawijsheid
DID Digitale Didactiek
GL Google-toepassingen
GM Game based learning / Programmeren
HB Hybride / Online leren
MS Microsoft-toepassingen
STEM STEM- en STEAM-toepassingen
T Diverse tools - Leermiddelen maken (o.a. Genially)
WB Welbevinden
WEB Website maken
XR Toepassingen van AR VR MR

 

Lokaal 1. Keynotes
10:00 - 10:50
2. Sessies 60'-90' in VM
11:00 - 12:00/30
A. Sessies 150' in VM
10:00 - 12:30
B. Sessies 150' in NM
14:00 - 16:30
.Aula 1 1. 9:30 KEYNOTE DADO VAN PETEGHEM 3. Kennisrijk curriculum
.Aula 2 2. 10:00 ICILS Digit.vaardigheden
.ICT-Beurs 5. ICT-Beurs + Demo's 6. ICT-Beurs + Demo's expo & KCD
AI01 8. AI overzicht en voorbeelden 40. AI voor lkr Nederlands 100. PAIDEIA: AI voor leerkrachten
AI02 9. AI in de lagere school 41. Efficiënter lesgeven met AI 101. AI & ethiek in spelvorm
AI03 10. Genereer beelden met GenAI 42. Leer zelf prompten 102. Maak je eigen AI-assistent
AI04 11. Het masker van AI 43. Slim lesgeven met AI 103. Maak een quiz met AI
AI05 12. Prompttechnieken voor LLM's 44. De juiste balans met AI 104. Webapps maken met AI
AI06 13. Toetsenbeleid AI Praktijkvb. 105. AI voor lkr. andere talen
AI07 14. Hoe maak je een AI-beleid? 106. Digitale inclusie en AI
AI08 24. Gemini voor onderwijs 107. AI-geletterdheid in praktijk
AI09 108. AI voorbeelden in de klas
AI10 109. AI-lessen met effect
AI11 115. Differentiatie met AI
AI12 95. Video en clips met AI
AI13 94. Gemini voor Gevorderden
APP1 75. iPad in de kleuterschool 135. Apps in de kleuterklas
APP2 136. iPad: iWork-apps in lager ond.
BL1 15. Kenniscentrum Digisprong 48. Ontwerp je ICT-beleidsplan 85. Laptop met schrijffunctie
BL2 16. Grip op je digitale klas 86. ICT-professionaliseringsplan
BL3 17. Data naar dialoog: Kwaliteit
BL4 18. Hoe krijg je je team mee?
BL5 19. Interactief ICT-beleidsplan
BW1 36. BookWidgets-beleid op school 98. Het BookWidgets AI-Prototype
BW2 37. BookWidgets in taalvakken 99. Bookwidgets Digitale les
CA1 60. Canva voor beginners 120. Canva voor beginners
CA2 61. Canva gevorderden 121. Online escaperoom Canva
CA3 122. Creatief met Canva (Beginner)
CS1 20. Voorkom cyberaanvallen 80. Wat laat jij achter online?
DID1 49. Krachtige digitale werkvormen 90. Krachtige instructiemomenten
DID2 91. Digitaal lesgeven met impact
GL1 31. Google Raamovereenkomst 65. Papierloos lesgeven 125. NotebookLM
GL2 66. Escape rooms in (basis)school 126. Nieuw leven voor jouw oude PC
GL3 67. Ontdek Google Workspace
GL4 68. Microsoft- en Google-tenant
GM1 54. Leer zelf games maken
GM2 55. Maak games met Python
HB1 58. Ontdek hybride leren 118. Breng leven in je online les
MS1 70. Aan de slag met MS Teams 130. Basics van Excel met AI
MS2 71. Excel: Draaitabellen 131. Excel Dashboard
MS3 72. Powerapps-Powerautomate 132. Bouw je eigen PowerApp
MS4 73. PowerShell beginners 133. Werken met OneNote/Notebook
MS5 134. PowerShell gevorderden
STEM1 21. Coderen met Arduino en AI 50. STEAM-tools voor lager 110. Ontwerp en speel je eigen game
STEM2 22. Bouw een mini-serre vol STEM 51. Maak AI tastbaar met micro:bit 111. Coderen Borduren TurtleStitch
STEM3 23. Leer programmeren met Dodona 52. Arduino voor beginners 112. Maak 3D-modellen in Blender
STEM4 53. Oefeningen maken - VIBE coding 113. Astro Pi met Python
T1 27. Efficiënt met devices 97. Maak zelf introductiefilmpjes
T2 28. Leren typen op school 96. Maak interactieve afbeeldingen
T3 29. Leerlijn Applicatie Databeheer 62. Genially Basis 92. Genially voor gevorderden
T4 26. Brightbook 93. Gamification met Genially
WB1 30. Gamen, socials & schermtijd
WEB1 35. Websites bouwen met Bootstrap
XR1 56. Inspiratiegids XR 116. Nuttig inzetten van AR en VR