Evaluatie

Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.

Algemeen

1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 84%

2. Wat vond je van het onthaal?
score: 86%

3. Wat vond je van de keynotes?
score: 41%

4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 83%

5. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 76%

6. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 86%

7. Geef de algemene organisatie een score
score: 85%

30 best geëvalueerde sessies

1: 151 Van Selfie tot Zelfportret - Doe meer met fotografie in les (100% - 1 scores - 7 deelnemers)

2: 78 Starten met BookWidgets in Google Classroom (Beginners) (97% - 6 scores - 11 deelnemers)

3: 40 Hands-on aan de slag met AI in de klas: Van A tot Zwerfvuil (95% - 6 scores - 12 deelnemers)

4: 147 Digitale les maken met WebQuest widget in Bookwidgets (Gevorderd) (95% - 2 scores - 8 deelnemers)

5: 54 Arduino (beginners): LED, knoppen, ultrasone sensoren via C++ (95% - 2 scores - 6 deelnemers)

6: 81 ICT-beleid gekoppeld aan vijf educatieve apps (SFI Melle) (94% - 5 scores - 10 deelnemers)

7: 28 LEGO Education Spike Essential workshop (93% - 4 scores - 8 deelnemers)

8: 15 Cybercrimepreventie bij onderwijsprofessionals (92% - 5 scores - 10 deelnemers)

9: 29 STEM-les: Stonden zeven wagentjes netjes op een rij… (90% - 2 scores - 7 deelnemers)

10: 46 Maak je eigen online escaperoom met Genially (90% - 10 scores - 22 deelnemers)

11: 51 Scratch stap voor stap leren kennen vanaf nul (voor sec. ond.) (90% - 1 scores - 5 deelnemers)

12: 153 Blended leren: implementeer afstandsonderwijs binnen jouw school (90% - 3 scores - 5 deelnemers)

13: 166 Interactieve lessen met Genial.ly (90% - 2 scores - 8 deelnemers)

14: 62 Hoe kies je goede digitale tools? (90% - 9 scores - 13 deelnemers)

15: 52 Maak micro:bit projecten in combinatie met taal en rekenen (90% - 4 scores - 9 deelnemers)

16: 115 Cybertieners (on)bewust online: jongeren en cybercrime (89% - 11 scores - 13 deelnemers)

17: 20 Apps in de kleuterklas (89% - 7 scores - 20 deelnemers)

18: 33 Zelf animatiefilmpjes maken met Moovly (89% - 7 scores - 14 deelnemers)

19: 13 Model driven Powerapps (88% - 13 scores - 20 deelnemers)

20: 1 Een weblog met de kracht van Wordpress (DAGSESSIE) (88% - 6 scores - 13 deelnemers)

21: 110 Wifi best practices & troubleshooting (88% - 23 scores - 32 deelnemers)

22: 185 3D - tekenen en printen in Tinkercad (88% - 4 scores - 7 deelnemers)

23: 179 Digitale inclusie: maak je lesmateriaal toegankelijk voor allen (88% - 5 scores - 7 deelnemers)

24: 141 De ethische vraagstukken rond A.I. in ons onderwijs (88% - 10 scores - 18 deelnemers)

25: 71 Excel: Analyses maken d.m.v. draaitabellen (88% - 6 scores - 12 deelnemers)

26: 146 Efficiënter opdrachten maken met BookWidgets (Gevorderden) (87% - 10 scores - 17 deelnemers)

27: 12 Centraal beheer van jouw toestellen met Intune (87% - 11 scores - 20 deelnemers)

28: 130 LEGO Education Spike Prime (87% - 3 scores - 4 deelnemers)

29: 74 Leerlingen ondersteunen in de Microsoftomgeving (87% - 6 scores - 7 deelnemers)

30: 134 Maak zelf 3D-modellen in Blender voor 3D-printer of -simulaties (87% - 6 scores - 9 deelnemers)