Evaluatie
Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.
Algemeen
1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 84%
2. Wat vond je van het onthaal?
score: 86%
3. Wat vond je van de keynotes?
score: 41%
4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 83%
5. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 76%
6. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 86%
7. Geef de algemene organisatie een score
score: 85%
30 best geëvalueerde sessies
1: 151 Van Selfie tot Zelfportret - Doe meer met fotografie in les (100% - 1 scores - 7 deelnemers)
2: 78 Starten met BookWidgets in Google Classroom (Beginners) (97% - 6 scores - 11 deelnemers)
3: 40 Hands-on aan de slag met AI in de klas: Van A tot Zwerfvuil (95% - 6 scores - 12 deelnemers)
4: 147 Digitale les maken met WebQuest widget in Bookwidgets (Gevorderd) (95% - 2 scores - 8 deelnemers)
5: 54 Arduino (beginners): LED, knoppen, ultrasone sensoren via C++ (95% - 2 scores - 6 deelnemers)
6: 81 ICT-beleid gekoppeld aan vijf educatieve apps (SFI Melle) (94% - 5 scores - 10 deelnemers)
7: 28 LEGO Education Spike Essential workshop (93% - 4 scores - 8 deelnemers)
8: 15 Cybercrimepreventie bij onderwijsprofessionals (92% - 5 scores - 10 deelnemers)
9: 29 STEM-les: Stonden zeven wagentjes netjes op een rij… (90% - 2 scores - 7 deelnemers)
10: 46 Maak je eigen online escaperoom met Genially (90% - 10 scores - 22 deelnemers)
11: 51 Scratch stap voor stap leren kennen vanaf nul (voor sec. ond.) (90% - 1 scores - 5 deelnemers)
12: 153 Blended leren: implementeer afstandsonderwijs binnen jouw school (90% - 3 scores - 5 deelnemers)
13: 166 Interactieve lessen met Genial.ly (90% - 2 scores - 8 deelnemers)
14: 62 Hoe kies je goede digitale tools? (90% - 9 scores - 13 deelnemers)
15: 52 Maak micro:bit projecten in combinatie met taal en rekenen (90% - 4 scores - 9 deelnemers)
16: 115 Cybertieners (on)bewust online: jongeren en cybercrime (89% - 11 scores - 13 deelnemers)
17: 20 Apps in de kleuterklas (89% - 7 scores - 20 deelnemers)
18: 33 Zelf animatiefilmpjes maken met Moovly (89% - 7 scores - 14 deelnemers)
19: 13 Model driven Powerapps (88% - 13 scores - 20 deelnemers)
20: 1 Een weblog met de kracht van Wordpress (DAGSESSIE) (88% - 6 scores - 13 deelnemers)
21: 110 Wifi best practices & troubleshooting (88% - 23 scores - 32 deelnemers)
22: 12 Centraal beheer van jouw toestellen met Intune (88% - 13 scores - 20 deelnemers)
23: 185 3D - tekenen en printen in Tinkercad (88% - 4 scores - 7 deelnemers)
24: 141 De ethische vraagstukken rond A.I. in ons onderwijs (88% - 10 scores - 18 deelnemers)
25: 71 Excel: Analyses maken d.m.v. draaitabellen (88% - 6 scores - 12 deelnemers)
26: 146 Efficiënter opdrachten maken met BookWidgets (Gevorderden) (87% - 10 scores - 17 deelnemers)
27: 130 LEGO Education Spike Prime (87% - 3 scores - 4 deelnemers)
28: 74 Leerlingen ondersteunen in de Microsoftomgeving (87% - 6 scores - 7 deelnemers)
29: 179 Digitale inclusie: maak je lesmateriaal toegankelijk voor allen (87% - 6 scores - 7 deelnemers)
30: 134 Maak zelf 3D-modellen in Blender voor 3D-printer of -simulaties (87% - 6 scores - 9 deelnemers)