Evaluatie

Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.

Algemeen

1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 84%

2. Wat vond je van het onthaal?
score: 86%

3. Wat vond je van de keynotes?
score: 64%

4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 85%

5. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 78%

6. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 89%

7. Geef de algemene organisatie een score
score: 85%

10 best geëvalueerde sessies

1: 21 Let’s play Minecraft met Stephen Reid (Engelstalig) (95% - 4 scores - 21 deelnemers)

2: 11 Deductief én immersief gamen om te leren! (93% - 3 scores - 7 deelnemers)

3: 7 Programmeren met Python in de 2de graad (90% - 3 scores - 4 deelnemers)

4: 3 Gamification, level 1-1: Spelelementen, tools & aan de slag ermee (90% - 7 scores - 9 deelnemers)

5: 13 VR in TSO/BSO (88% - 4 scores - 10 deelnemers)

6: 18 Creatief schrijven in de modernetalenklas met games en VR (87% - 3 scores - 7 deelnemers)

7: 14 Gamification in Genial.ly met een escape room, quiz en meer (86% - 5 scores - 14 deelnemers)

8: 12 Bouw een digitale zoektocht met Actionbound (85% - 4 scores - 6 deelnemers)

9: 16 Aan de slag met ChatGPT in het onderwijs (84% - 13 scores - 23 deelnemers)

10: 4 Escape the (basis)School (84% - 5 scores - 12 deelnemers)