Evaluatie

Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.

Algemeen

1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 83%

2. Wat vond je van het onthaal?
score: 83%

3. Wat vond je van de keynotes?
score: 44%

4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 80%

5. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 76%

6. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 88%

7. Geef de algemene organisatie een score
score: 84%

30 best geëvalueerde sessies

1: 111 Van Techniek tot STEM met een kamishibaiverhaal in de kleuterklas (100% - 1 scores - 9 deelnemers)

2: 29 LEGO Education Spike Prime (98% - 5 scores - 7 deelnemers)

3: 3 Bouw een responsive website met Bootstrap (DAGSESSIE) (96% - 5 scores - 7 deelnemers)

4: 41 Muziek maken en bewerken met BandLab (94% - 7 scores - 14 deelnemers)

5: 142 3D-ontwerpen & 3D-printen met Tinkercad en Cura (93% - 4 scores - 15 deelnemers)

6: 169 Zelf animatiefilmpjes maken met Moovly (93% - 7 scores - 16 deelnemers)

7: 112 ICT en STEAM bij kleuters en in buitengewoon lager onderwijs (93% - 11 scores - 19 deelnemers)

8: 69 Leer kennisclips maken in PowerPoint (93% - 4 scores - 7 deelnemers)

9: 151 Child Focus: Clicksafe (92% - 9 scores - 17 deelnemers)

10: 194 Ontwerp je eigen digitale escape room met Google apps (92% - 14 scores - 25 deelnemers)

11: 80 Laat je geen ha(c)k zetten: cybercrimefenomenen in 2022 (91% - 14 scores - 27 deelnemers)

12: 199 Maak van je (oude) PC een Chromebook met Chrome OS Flex (90% - 3 scores - 9 deelnemers)

13: 73 Digital Skills: Vaardig worden met de Google Apps (beginner) (90% - 2 scores - 3 deelnemers)

14: 2 Een weblog met de kracht van Wordpress (DAGSESSIE) (90% - 3 scores - 9 deelnemers)

15: 28 VEX robotica in de klas: Innovatieve STEM-lessen (90% - 2 scores - 6 deelnemers)

16: 123 Aan de slag met verschillende STE(A)M-tools voor lager onderwijs (90% - 5 scores - 18 deelnemers)

17: 198 Haal meer uit jouw leerlingen met Microsoft Teams (90% - 2 scores - 4 deelnemers)

18: 150 Cyberwatte? Hackers? Niets voor mij! (90% - 5 scores - 16 deelnemers)

19: 24 Jaarplanning en leerlijn Techniek/STEM met de Jaarplantool (90% - 5 scores - 9 deelnemers)

20: 162 Appwheel: de digitale gereedschapskist van jouw school (90% - 1 scores - 10 deelnemers)

21: 71 Excel: Analyses maken d.m.v. draaitabellen (89% - 11 scores - 23 deelnemers)

22: 190 Differentiëren met BookWidgets (gevorderd) (89% - 11 scores - 23 deelnemers)

23: 21 Programmeren zonder investeren (lager onderwijs) (88% - 18 scores - 24 deelnemers)

24: 12 Leren programmeren in de kleuterklas (88% - 9 scores - 14 deelnemers)

25: 77 Starten met BookWidgets in Smartschool (Beginners) (88% - 6 scores - 15 deelnemers)

26: 35 Leerlijn computationeel denken en AI in het SO (88% - 6 scores - 16 deelnemers)

27: 22 Maak kennis met Kodu: GameDesign in de lagere school (88% - 4 scores - 15 deelnemers)

28: 44 7 onmisbare computervaardigh. voor zorg & differentiatie (88% - 5 scores - 10 deelnemers)

29: 175 Efficiënt studenten opvolgen met het OneNote Klasnotitieblok (87% - 6 scores - 8 deelnemers)

30: 32 Arduino voor beginners: Aan de slag met LED & programmeren in C++ (87% - 3 scores - 10 deelnemers)