Evaluatie
Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.
Algemeen
1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 85%
2. Wat vond je van het onthaal?
score: 86%
3. Wat vond je van de keynotes?
score: 37%
4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 79%
5. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 76%
6. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 80%
7. Geef de algemene organisatie een score
score: 83%
30 best geëvalueerde sessies
1: 159 Jouw code in het ruimtestation ISS (voor totale beginners) (100% - 1 scores - 2 deelnemers)
2: 41 3D-modellen als visualisatie 2.0 (100% - 1 scores - 3 deelnemers)
3: 56 Aan de slag met verschillende STE(A)M-tools voor lager onderwijs (97% - 3 scores - 10 deelnemers)
4: 48 Blended leren: implementeer afstandsonderwijs binnen jouw school (97% - 3 scores - 6 deelnemers)
5: 50 BookWidgets voor beginners: maak, deel en verbeter oefeningen (93% - 3 scores - 11 deelnemers)
6: 34 Toetsenbeleid AI & Thomas More 60' (93% - 6 scores - 8 deelnemers)
7: 156 Computationeel denken met plugged en unplugged activiteiten (92% - 5 scores - 16 deelnemers)
8: 112 Creëer een veilige omgeving op school (92% - 13 scores - 20 deelnemers)
9: 206 Een unieke tool voor kleuterleerkrachten: SmartSymbols 90' (90% - 2 scores - 2 deelnemers)
10: 145 Ontwerp zoals een designer met de gratis online applicatie Canva (90% - 6 scores - 18 deelnemers)
11: 90 Coachen, hoe begin ik er in hemelsnaam aan? (90% - 5 scores - 10 deelnemers)
12: 91 Meer impact met een goed ICT-professionaliseringsplan (90% - 5 scores - 9 deelnemers)
13: 198 Maak een videogame samen met je leerlingen (GameMaker) (90% - 2 scores - 6 deelnemers)
14: 102 Fotografie in je klas: met eenvoudige tools aan de slag (90% - 1 scores - 6 deelnemers)
15: 155 Unplugged programmeren, programmeren zonder scherm (90% - 1 scores - 3 deelnemers)
16: 109 Whalebone DNS Immunity 60' (90% - 1 scores - 2 deelnemers)
17: 80 Het belang van schrijven in een digitaal tijdperk 90' (89% - 7 scores - 10 deelnemers)
18: 185 Creatief aan de slag met de iPad in de lagere school (88% - 4 scores - 6 deelnemers)
19: 29 AI-zoekmachines: nieuwe manieren van leren en verwerken (87% - 6 scores - 8 deelnemers)
20: 79 Excel: Analyses maken d.m.v. draaitabellen (87% - 6 scores - 9 deelnemers)
21: 1 Een website met de kracht van Wordpress (DAGSESSIE) (87% - 3 scores - 9 deelnemers)
22: 35 Starten met AI in de les 60' (87% - 9 scores - 11 deelnemers)
23: 12 Wegwijs in de Google Admin Console (87% - 10 scores - 15 deelnemers)
24: 157 Brightbox Robotica (87% - 3 scores - 8 deelnemers)
25: 205 Een unieke tool voor kleuterleerkrachten: Fonemi 60' (86% - 8 scores - 10 deelnemers)
26: 70 Ontwerp je eigen digitale escape room met Google apps (86% - 7 scores - 11 deelnemers)
27: 132 Je eigen Microsoft (Custom) Copilot op maat voor lesmaterialen (86% - 16 scores - 23 deelnemers)
28: 177 Interactieve dashboards maken in Excel: visuele dataweergave (86% - 10 scores - 14 deelnemers)
29: 72 Ontwerp je eigen functies in Google Sheets (85% - 6 scores - 11 deelnemers)
30: 59 3D - tekenen en printen in Tinkercad (85% - 2 scores - 7 deelnemers)