Evaluatie

Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.

Algemeen

1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 86%

2. Wat vond je van het onthaal?
score: 82%

3. Wat vond je van de keynotes?
score: 62%

4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 50%

5. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 70%

6. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 85%

7. Geef de algemene organisatie een score
score: 78%

30 best geëvalueerde sessies

1: 42 Activerend lesgeven met LessonUp! (93% - 9 scores - 11 deelnemers)

2: 89 Via Design Thinking als didactiek tot uitgewerkt STEAM-project (93% - 4 scores - 9 deelnemers)

3: 118 Aan de slag met iPads voor leerlingen in de aardrijkskundeles (92% - 5 scores - 13 deelnemers)

4: 132 Ontwerp zoals een designer met Canva (90% - 1 scores - 9 deelnemers)

5: 37 Flip je klas door gebruik te maken van instructievideo's (90% - 10 scores - 15 deelnemers)

6: 14 Digiknap met LEGO Education - Eenvoudig programmeren met WeDo 2.0 (90% - 10 scores - 19 deelnemers)

7: 3 Een weblog met de kracht van Wordpress (DAGSESSIE) (89% - 10 scores - 17 deelnemers)

8: 38 Excel: Analyses maken d.m.v. draaitabellen (89% - 15 scores - 24 deelnemers)

9: 126 Leerlingen zelfstandig aan het werk zetten met behulp van ICT (88% - 5 scores - 21 deelnemers)

10: 94 Online samenwerken met Google Drive: Tips en trucs (88% - 5 scores - 21 deelnemers)

11: 51 Facebook als extern communicatiemiddel van de school (88% - 21 scores - 27 deelnemers)

12: 90 Robotica met LEGO MINDSTORMS Education EV3 - Voor beginners! (88% - 9 scores - 13 deelnemers)

13: 46 Let's talk about ... sexting en cyberpesten (88% - 5 scores - 15 deelnemers)

14: 12 Computationeel denken aanleren zonder PC en via Osmo Coding (88% - 6 scores - 13 deelnemers)

15: 13 Aan de slag met verschillende STE(A)M-tools voor basisonderwijs (88% - 6 scores - 16 deelnemers)

16: 45 Je klas als educatieve break-out room - 21ste eeuwse vaardigheden (87% - 14 scores - 23 deelnemers)

17: 91 Programmeer een robot in de klas: kant-en-klaar lesmateriaal (87% - 3 scores - 9 deelnemers)

18: 98 Een G Suite domein snel en efficiënt beheren via de commandline (87% - 3 scores - 15 deelnemers)

19: 19 Werken met Arduino: Aan de slag met LEDs & eenvoudig programmeren (87% - 11 scores - 16 deelnemers)

20: 97 Maak van je (oude) PC een Chromebook met CloudReady (87% - 11 scores - 20 deelnemers)

21: 106 Praktijkvoorbeeld: Een laptop voor elke leerling in de school! (87% - 6 scores - 10 deelnemers)

22: 16 On STEAM met de micro:bit. Maak zelf iets met de micro:bit. (87% - 11 scores - 20 deelnemers)

23: 96 Je spreadsheets omzetten in een database met Awesome Table (87% - 12 scores - 22 deelnemers)

24: 105 Win tijd met Virtualbox & Clonezilla (86% - 13 scores - 20 deelnemers)

25: 99 Starten met Chromebooks op school: hoe begin je er aan? (86% - 5 scores - 9 deelnemers)

26: 114 Leerlijn Sociaal Online & Media Sheriff: Mediawijsheid in je klas (86% - 5 scores - 14 deelnemers)

27: 2 Bouw responsive websites met Bootstrap (DAGSESSIE) (86% - 12 scores - 17 deelnemers)

28: 30 De switch naar Chromebooks: Een praktijkverhaal (85% - 18 scores - 29 deelnemers)

29: 26 Google Sites voor beginners - Gebruik als portfolio (85% - 4 scores - 9 deelnemers)

30: 55 Supertools voor superleerkrachten (85% - 13 scores - 23 deelnemers)