Evaluatie

Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.

Algemeen

1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 87%

2. Wat vond je van het onthaal?
score: 82%

3. Wat vond je van de plenaire sprekers?
score: 60%

4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 50%

5. Wat vond je van de ICT-beurs met educatieve firma’s?
score: 71%

7. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool?
score: 85%

8. Geef de algemene organisatie een score
score: 78%

30 best geëvalueerde sessies

1: 89 Via Design Thinking als didactiek tot uitgewerkt STEAM-project (95% - 2 scores - 9 deelnemers)

2: 42 Activerend lesgeven met LessonUp! (93% - 6 scores - 11 deelnemers)

3: 3 Een weblog met de kracht van Wordpress (DAGSESSIE) (93% - 8 scores - 17 deelnemers)

4: 118 Aan de slag met iPads voor leerlingen in de aardrijkskundeles (93% - 4 scores - 13 deelnemers)

5: 22 Vergroot de mogelijkheden van Google Apps met Javascript (92% - 5 scores - 19 deelnemers)

6: 37 Flip je klas door gebruik te maken van instructievideo's (92% - 9 scores - 15 deelnemers)

7: 45 Je klas als educatieve break-out room - 21ste eeuwse vaardigheden (90% - 10 scores - 23 deelnemers)

8: 14 Digiknap met LEGO Education - Eenvoudig programmeren met WeDo 2.0 (90% - 8 scores - 19 deelnemers)

9: 132 Ontwerp zoals een designer met Canva (90% - 1 scores - 9 deelnemers)

10: 94 Online samenwerken met Google Drive: Tips en trucs (90% - 4 scores - 22 deelnemers)

11: 19 Werken met Arduino: Aan de slag met LEDs & eenvoudig programmeren (90% - 9 scores - 16 deelnemers)

12: 90 Robotica met LEGO MINDSTORMS Education EV3 - Voor beginners! (89% - 8 scores - 13 deelnemers)

13: 38 Excel: Analyses maken d.m.v. draaitabellen (89% - 15 scores - 24 deelnemers)

14: 126 Leerlingen zelfstandig aan het werk zetten met behulp van ICT (88% - 4 scores - 21 deelnemers)

15: 46 Let's talk about ... sexting en cyberpesten (88% - 5 scores - 15 deelnemers)

16: 51 Facebook als extern communicatiemiddel van de school (88% - 20 scores - 27 deelnemers)

17: 13 Aan de slag met verschillende STE(A)M-tools voor basisonderwijs (88% - 6 scores - 16 deelnemers)

18: 106 Praktijkvoorbeeld: Een laptop voor elke leerling in de school! (88% - 4 scores - 10 deelnemers)

19: 30 De switch naar Chromebooks: Een praktijkverhaal (87% - 13 scores - 29 deelnemers)

20: 108 Grafisch, verfrissend en chique presenteren met Sway (87% - 3 scores - 15 deelnemers)

21: 16 Programmeren met een microcomputer: 20 projecten met de micro:bit (87% - 10 scores - 20 deelnemers)

22: 96 Je spreadsheets omzetten in een database met Awesome Table (87% - 11 scores - 22 deelnemers)

23: 97 Maak van je (oude) PC een Chromebook met CloudReady (87% - 11 scores - 20 deelnemers)

24: 91 Programmeer een robot in de klas: kant-en-klaar lesmateriaal (87% - 3 scores - 9 deelnemers)

25: 12 Computationeel denken aanleren zonder PC en via Osmo Coding (86% - 5 scores - 13 deelnemers)

26: 114 Leerlijn Sociaal Online & Media Sheriff: Mediawijsheid in je klas (86% - 5 scores - 14 deelnemers)

27: 99 Starten met Chromebooks op school: hoe begin je er aan? (86% - 5 scores - 9 deelnemers)

28: 28 Start to G Suite: Voordelen - Setup - Gebruik (Technisch) (85% - 11 scores - 26 deelnemers)

29: 2 Bouw responsive websites met Bootstrap (DAGSESSIE) (85% - 10 scores - 17 deelnemers)

30: 85 STEAM Playground: Leer robots en programmeren in een hoekenwerk (85% - 2 scores - 12 deelnemers)