4211. Kant-en-klare leerpaden met interactieve content voor leerlingen

Voorbeelden: Animaties voor leerlingen in aardrijkskunde derde graad

Inhoud

Inleiding

Hoe begin je aan een eigen leerpad? En waarop moet je letten bij het samenstellen van de opdrachten? Van welk hoofdstuk maak je best een online leerpad?

Ik geef zelf al vijftien jaar aardrijkskunde met leerpaden en deel met plezier mijn tips en tricks met jullie in deze workshop. Het maakt niet zoveel uit in welk platform je de opdrachten aanbiedt, Google of Bookwidgets. Je gebruikt het platform waarmee je het best vertrouwd bent.

Inhoud

Ik gids je rond door de digitale content van onze vakgroep en andere interessante materialen en vertel je hoe we ze gebruiken in een werkblad, hoe we een werkblad opbouwen en hoe we dit evalueren. En misschien vinden we wel enkele easter eggs!

Resultaat

Na deze sessie zal je nspiratie hebben om zelf met interactieve content in je eigen werkblad aan de slag te gaan.

Voorkennis

Er is geen voorkennis nodig om deel te nemen aan deze sessie

Interessant voor

  • Leerkracht - Docent
Uit:
  • Secundair/Voortgezet onderwijs: Derde graad

Thema's

  • ICT in je klas of vak
  • Secundair onderwijs

Tijdstip

Dag 4 Tijdslot 2 (6 mei 11:30 - 12:30)
Kostprijs: € 18
Er zijn 25 plaatsen waarvan er 16 bezet zijn.

Vorm

Live presentatie of demo

Lesgever

Bart Van Bossuyt
Lees meer over de expertise van Bart.


Korte titel : Interactieve leerpaden #SO

Deze pagina werd al 735 keer bekeken