27. Grote uitwisseling van tips d/voor technische ICT-coördinatoren

Sharing is caring! 101 tips en trucs dankzij gedeelde kennis.

Inhoud

Inleiding

Ben jij ICT-coördinator in het onderwijs? Ben je een ervaren rot in het vak of misschien net begonnen? Zit jij met veel vragen of heb je net misschien iets concreet uitgewerkt dat je wil delen met andere collega's? Of misschien wil je gewoon even komen luisteren hoe anderen hun job als ICT-coördinator uitoefenen in hun school? Dan ben je in deze sessie zeker welkom.

Inhoud

Een grote brainstormsessie waarin de aanwezige ICT-coördinatoren die dit willen (enkel luisteren mag ook), vragen stellen aan elkaar en tips delen.

Via deze laagdrempelige weg ontmoeten we elkaar en leer je misschien ook ICT-coördinatoren kennen die met hetzelfde probleem zitten. Samen kom je altijd sneller tot een oplossing. Sharing is caring! 

We gaan aan de slag rond thema's als Windows, Apple, Google, serverbeheer, netwerken, licenties, ... 

Deze sessie wordt begeleid door Davy Van Hemelen die bij KlasCement betrokken is bij de uitwerking van het onderdeel voor ICT-coördinatoren, medewerker is bij de Vlaamse ICT-coördinatoren Liga VICLI en zelf ook ICT-coördinator is. Hij is heel actief in delende netwerken zoals de Facebookgroep ICT-coördinatoren en blogt als eDavy.   

Resultaat

Na deze sessie zal je - hopelijk ;) - heel wat tips en ideetjes hebben opgestoken om jouw job als ICT-coördinator beter uit te voeren op jouw school.

In elk geval zal je netwerk uitgebreid zijn met ICT-coördinatoren die je later opnieuw kan contacteren bij toekomstige problemen en vragen.

Voorkennis

Verplichte kennis

Je moet technisch ICT-coördinator zijn in het onderwijs

Sites

KlasCement

Interessant voor

  • Technisch ICT-coördinator
Uit:
  • Alle onderwijstypes

Thema's

  • Systeembeheer

Tijdstip

VM 1 + VM 2 (10:00 - 12:30)
Lokaal: C005
Er zijn 40 plaatsen waarvan er 15 bezet zijn.

Vorm

Overleg

Lesgever

Davy Van Hemelen
Lees meer over de expertise van Davy.


Korte titel : Technisch ICTco Tips

Deze pagina werd al 1725 keer bekeken