Evaluatie

Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.

Algemeen

1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 83%

2. Wat vond je van het onthaal?
score: 85%

3. Wat vond je van de keynotes?
score: 32%

4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 70%

5. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 80%

6. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 79%

7. Geef de algemene organisatie een score
score: 79%

5 best geëvalueerde sessies

1: 6 Games maken met Python PyGame (100% - 1 scores - 10 deelnemers)

2: 10 Maak je eigen online escaperoom met Genially (93% - 3 scores - 19 deelnemers)

3: 14 Game Design in de klas: Creëer, leer en inspireer met Bloxels (90% - 1 scores - 4 deelnemers)

4: 1 Hoe breng ik AI in de klas (85% - 2 scores - 9 deelnemers)

5: 2 Gamification mét leereffect (85% - 2 scores - 7 deelnemers)